O NAS
– koordynacja administracyjna projektów naukowo–badawczych finansowanych z subwencji na realizację badań naukowych;
– koordynacja ewaluacji jakości działalności naukowej wynikającej z prowadzonych przez BBP projektów;
– gromadzenie i ewidencjonowanie w systemie POL–on oświadczeń pracowników dotyczących działalności naukowej;
– wspieranie badaczy w poszukiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania projektów badawczych i upowszechniających naukę., prowadzenie konsultacji i szkoleń oraz działań informacyjnych;
– wsparcie formalne kierowników projektów w przygotowywaniu wniosków oraz dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o finansowanie;
– wsparcie formalne kierowników projektów przy podpisywaniu umów o finansowanie; koordynowanie realizacji projektów naukowo–badawczych i upowszechniających naukę, z uwzględnieniem wszelkich zmian na etapie realizacji projektu;
– weryfikacja formalna sprawozdań z realizacji projektów;
– koordynacja działań w zakresie ochrony patentowej wyników badań naukowych;
– obsługa organizacyjna i administracyjna posiedzeń Senackiej Komisji ds. Nauki;
– koordynacja urlopów naukowych, staży naukowych w ośrodkach krajowych i ministerialnych stypendiów naukowych;
– obsługa organizacyjna i administracyjna posiedzeń Rektorskiej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych;12.koordynacja projektów realizowanych w ramach SPUB oraz inwestycji w zakresie rozbudowy aparatury naukowo–badawczej;
– przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących działalności naukowej;
– przygotowywanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw dla instytucji państwowych i władz uczelni;
– prowadzenie ewidencji umów cywilno–prawnych zawieranych w ramach realizowanych projektów badawczych i upowszechniających naukę.